З 20 жовтня на автодорогах загального користування працюють пересувні вагові комплекси


На виконання урядової постанови від 27.06.2007 р. № 879 та нака¬зу «Укравтодору» від 17.07.2007 р. ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги Ук¬раїни» як повноважна структура з організації та проведення габаритно-вагового контролю закупило 26 пересувних комплексів виробництва Великобританії. Ці вагові комплекси буде задіяно на всіх дорогах за¬гального користування і насамперед державного значення. Цілком можливо, що на автошляхах з великою інтенсивністю руху автотранс¬порту працюватиме по два-три вагових комплекси.
Пересувні ваги складаються з двох платформ: вагового індикатора (блоку управління і обробки інформації), комплексу вирівнюючих доріжок, програмного забезпечення, зарядного пристрою батареї. Для правильного вимірювання вагових параметрів у всіх регіонах буде спору¬джено відповідні майданчики. Слід зазначити, що відповідно до встанов¬леного законодавством порядку вони пройшли державну метрологічну атестацію (повірку засобів вимірювальної техніки) та сертифікацію.
Використання пересувних вагових комплексів в Україні - справа нова. А от в Румунії здебільшого застосовують саме такі ваги, оскільки вони дешевші, а також мобільніші за стаціонарні. У Росії переважно ви¬користовують стаціонарні вагові комплекси.
Габаритно-ваговий контроль транспортних засобів, що здійснюють як міжнародні, так і внутрішні перевезення вантажів на автошляхах, проводитимуть фахівці дочірніх підприємств ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» спільно з працівниками наряду підрозділу ДПС. Співробітник ДПС у разі виникнення в нього підозри щодо можливого перевищення транспортним засобом нормативних та/або габаритних параметрів, зупиняє цей транспортний засіб. Начальник пересувного пункту зважування разом з працівником наряду перевіряє наявність дозволу на рух та параметри транспортного засобу, що задекларовані в ньому.
Якщо дозволу на рух немає або виникла підозра щодо перевищен¬ня параметрів, задекларованих у дозволі, транспортний засіб направ¬ляють на проходження контролю тих параметрів, що викликали підо¬зру: або на ваги, або до зони вимірювання габаритних параметрів. За наявності дозволу або відсутності порушень транспортний засіб про¬довжує рух. Якщо під час перевірки виявиться, що у перевізника немає дозволу або він є, але габаритні та вагові показники не відповідають за¬значеним, на пункті роздруковують осьові габаритні та вагові парамет¬ри, складають акт про порушення і розрахунок плати за проїзд. Пе¬ревізник платитиме за проїзд у подвійному розмірі, проте лише за ча¬стину пройденого маршруту.
За необхідності подальшого узгодження руху транспортний засіб направлятимуть на спеціальний майданчик. Якщо в області є стаціонар¬ний комплекс, то автомобіль затримується у його межах, якщо немає, то транспорт знаходитиметься на спецмайданчику під відповідною охороною.
На сьогодні загальна кількість проведених зважувань по країні -258. В АР Крим, Дніпропетровській, Закарпатській, Миколаївській, Тер¬нопільській областях роботи з габаритно-вагового контролю розпоч¬нуться після проведення чергової повірки вагового обладнання. В Івано-Франківській області ГВК працюватиме з 10.11.2008 р. У Запорізькій області роботи з ГВК почнуться після приведення ділянок для розміщення місця для зважування у відповідність до існуючих вимог.


 

 
Про Асоціацію:Діяльність:Члени ЄСТУ:Правова сторінка:Новини:Контакти

Європейська спілка транспортників України© 2006